Samlarmarknad



Idag har vi varit i Degerberga på samlarmarknad. där fanns mycket fint och mycket... annat... Det är dock förvånansvärt dyrt. Tror det är bättre att åka på vanliga loppmarknader. Colaflaskorna på bilden uppe till höger ville de ha 75 kr/st för. Tobias villa ha en och använda som vattenkaraff, men det var lite väl mycket för en tomflaska.

Nere till höger ser ni något som jag föll för. Det gamla fönstret med spegelglas i. Det kostade dock 400 kr, så det var inte aktuellt. Men snacka om att jag kommer hålla ögonen öppna efter gamla fönster!

Något som vi däremot köpte var en tallrikshylla. Tänkte sätta upp den i köket där hemma och i den ha tidningar istället för tallrikar. Den var inte heller särskilt billig, men vi får hoppas det är värt det. Återstå att se när den väl är uppe. Bild får ni nog inte förrän den sitter på väggen.

Vi kommer nog ta en sväng förbi lite loppmarknader är ute på österlen nu i veckan om vädret fortsätter vara såhär.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer