Produktiv

Idag har vi fixat och donat. Har satt lister och fogar i det lilla huset här bredvid. Jag började tröttna på att huset bara står och blir mer och mer stökigt utan att bli klart, å jag bestämde att vi skulle fixa, när vädret ändå var dåligt. Dagen avslutades med Skumpa för att fira framstegen.

Jag har även hittat ett gammalt fönster som jag ska göra om till spegel. Lite komiskt att jag hittade det i vårt förråd dagen efter att jag skrivit om det i bloggen. Jag har idag lyckats plocka ut de gamla glasen, plockat av beslagen och börjat borsta trät med stålborste. Jobbet fortsätter imorgon eftermiddag.

Mer bilder och sånt kommer imorgon. Nu är det snart dags att sova, imorgon ska vi till IKEA.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer