lite av allt.

Håller på att städa och röja hemma. e så skönt med semester så det finns inte! inga tvång och kan bara släppa ALLT! I helgen har jag och Tobias varit på PREP-kurs i Höör. vi bodde på Åkersbergsstiftsgård och det har varit en underbart mysig helg!

Och idag som sagt håller i på att röja i lägenheten. Nu ska vi banne mig få ordning här. Idag är det vardagsrummet som gäller, ochimorgon går vi på sovrummet.

Dock blir det inga bilder förrän Tobias har installerat min kortläsare i datorn. Det var därför jag itne fick in några biler igårkväll. Men sen  så småningom ska det bli ny design och nya tag här.
1 Frida:

skriven

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer