Kiviks marknad

Idag har vi avverkat Kiviks marknad. Det var precis som vanligt. Lång bilkö och en j*vla massa folk. Jag åkte dit med Tobias och lillasyster (johanna). Shoppingen sträckt sig inte längre än till några DVD-filmer och ett koppel till Yoshi, men det känndes rätt lagom.

 

Men det första vi gjorde när vi kom dit efter ett bra tag i bilkö var att hitta något att äta. Det blev Langos. Jag vet att jag inte borde äta den friterade degklumpen, men det är svårt att motstå. Vad är det som gör detta så oerhört gott? Dessutom såg jag till att göra mina situps och andra hemmaövningar innan vi åkte. Men jag lovar, jag njöt av varje tugga, och var så duktig att jag tog LOKA istället för läsk. Alltid något.

 

Langos nummer 2 detta året. Förra blev i Sundsvall, men där hade den konstig form och gul lök istället för röd (?!)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer