I väntan på ägget

Det regnade och jag sprang. Det kändes riktigt bra under löpningen idag. Lite trist bara att dt regnade så mycket att mina hörlurar slutade funka. Det blev alltså löpning under tystnad idag. 5 min uppvärmning, 2x3-4 minuter snabb löpning med 3-4 minuter lugn löpning, 5 minuter nedjogg.

Under tiden blev jag sugen på en lugn lån runda. Får se om jag kan klämma in en sådann någon dag under helgen. Som sagt så kändes det riktigt bra när jag var ute, men när jag kom hem och kom t ur duschen fick jag en sprägande huvudvärk. Så nu sitter jag här ynklig och ojjandes. Det gör ont. Väntar på att få ett kokt ägg av tobias.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer