Hjälp mig med målen

 

Tobias säger att jag är en dålig vinnare, men jag förstår inte. Jag skyller på att jag inte vinner så ofta och därmed inte har fått öva på att vara en bra vinnare. Men det är egentligen inte sant. Jag är bara född till att vara en dålig vinnare och jävlas med de som förlorar.

 

Just nu sitter jag här och filar på mina mål som jag lovade att jag skulle sätta upp. Men jag vet inte irktigt varken hur jag ska sätta upp den eller hur jag ska presentera dem här i bloggen. På något luddigt sätt har jag de lite halvt definierade för mig själv. Jag vet vart jag vill komma, men det är väldigt suddigt och inte uttryckt i ord.

 

Någon som kan hjälpa mig och tipsa om hur jag skä sätta upp mina mål? en mall jag kan fylla i eller vad som helst?!

 

Och att få kommentarer med skratt och komplimanger, oj vad glad man blir :)

1 Amanda:

skriven

Cool bild:)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer