Grillning och Setlers

Nu är jag åter hemma. Har varit hemma hos Tobias syster och grillat. Vi hade med oss en jättegod tzatziki, dock var det lite fail då vi inte tänkte på att hans syster är laktosintollerant... typiskt..

Jag har även spelat setlers för första gången och ja, jag fick blodad tand. Kan tänka mig att det blir några rundor sådant ikväll om inte Tobias och Micke, som snart kommer hit, säger emot.


En av bilderna jag tog i förrgår natt.

Jag är fortfarande slut i huvudet efter min lödrunda innan idag. ska nog hälla i mig lite mer vatten. Men någon som är ännu tröttare, det är Yoshi. Han ligger utslgen på golvet bredvid mig. Han blir slö när det är såhär varmt. Men kan inte riktigt låta bli att tycka det e rätt skönt så ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer