Fortsatt grått

Ja, regn regn regn. Minst lika grått idag som igår. Vad hände med det fina vädret? jag vill ligga å glassa i bikini på stranden! Vi har nu spelat igenom alla brädspel mer eller mindre. Kan tänka mig att det blir en film snart. I eftermiddag är det dags för löppass igen. Jag hoppas bara det är uppehåll då.

På ett sätt är det väldigt skönt med sånt här väder lite då och då. man kan med gott samvete stanna inne hela dagen, mysa ner sig i sängen med täcke och en stor kopp kaffe och inte göra någonting. Speciellt sen när jag varit ute och sprungit. Men ja, det får vänta till efter lunch.



Börjar fundera på att göra varm choklad med vispgrädde....
1 Elin [ n e v n a r i e n ]:

skriven

sv, Haha precis samma! Erik tar lite illa vid sig.. han fattar inte att det inte är pga honom jag är sån utan att jag är sån mot alla.. inkl mamma, syster, pappa.. haha. Det går bara inte. ;P

2 Rebecca:

skriven

Fin bild :D

3 c.:

skriven

älskar verkligen din header! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer