Dagstripp till Utlandet

Kan ni gissa var vi varit eller vad vi gjort?

Bilderna är tagna på båten över till tyskland. Vi har idag varit och hamstrat alkohol som föhppningsvis räcker ett bra tag framöver. Vi handlade även till en hel del andra, framförallt familjemedlemmar. Vi fyllde bilen och la ut över 5000 danska kronor...

Dagens sämsta måste vara att jag hittade ett par skisnygga glasögon på båten som jag köpte. Sedan gick jag på toa och när vi satte oss i bilen igen insåg jag att jag glömt dem på taletten. Varför gör jag alltid så? Tobias bara suckade och var inte minsta förvånad. Det är så typiskt!!!
1 Smsa Låna:

skriven

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer