Dag 2, check

Sådär, jag lyckades även andra dagen på löp-schemat. Dagens utmaning var skriven såhär: 2x5-7 min medelsnabb löpning med 3 min gång.

JAg sprang 7 minuter båda intervallerna och spurtade till och med sista 30 sek. Så nu är jag rejält slut. Det är väldigt tydigt hur dålig kondition ja ghar för tillfället. Är glad bara att jag tar mig runt.


Nu blir det till att slänga i sig lite frukost och sen hoppa in i duschen. Tobias är hs frisören och när han kommer tillbaka är meningen att jag ska vara färdigpackad och redo att åka till Eskilstuna. Yeah rigthm som att jag kommer vara klar då...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer