Bra dag

 

Ja, bilden symboliserar hur jag känner nu. Klarade av dagens löpningspass hur bra som helst. På schemat stod det: 4x3-4 minuter lugn löpning med 1-2 minuter gång. Jag fick upp ett relativt bra flås under de fyra minuter jag sprang och han åerhämta mig precis lagom mycket på 2 minuter gång. Tillbaka hemma gick jag ut på gräsmattan och körde Planken i 3 olika utformning och även 4 sorters situps.

 

Efter detta blev det en god lunch. Skånemejeriers lätt- vaniljyoghurt med mandlar, pomela (som grape fast inte riktigt lika besk/sur), russin och tranbär.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer