Ännu mera regn

Jag funderar. Det är ännu en grå dag här. Jag vet inte riktigt vad som hänt. Mitt sommarparadis har den här sommaren bjudit på 3 soliga dagar av 15. Det är inte okej. Jag har bara en vecka kvar här. Får hoppas att det vänder snart så att den kan bjuda på sol.

För tillfället är mammas bror med fru och son här också. De brukar alltid ta med sig det fina vädret, men inte detta året. Så vi försöker aktivera oss på olika sätt. Igår blev det en liten roadtrip som bjöd på konst och antikviteter. Vi hittade även ett sött litet bageri längs vägen. dock blev det inte så många stopp jag hoppats på. Letar fortfarande efter ett skåp till vardagsrummet. Jag och tobias kanske tar en runda i nästa vecka till loppisar för att hitta det.

Lite bilder från igår...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer