Viktnedgång

Detta är stört. Jag har gått ner minst 3 kg sen jag opererades. och allt är ju pga att jag inte kan äta. vilket innebär att nr jag väl kan börja äta igen så kommer jag svälla upp som en flodhäst... Så min plan är att gå på hård diet fram till den 3e februari, då Tobias kommer hem. Jag ska vinna det där vadet! För träna kan jag ju bara gömma innan det...

På tal om det så kanske jag kan ta å vinna ett gammalt vad nu också. Slog vad med Micke när vi gick i 1an (alltså hösten 2006) om vem som först kunde få magrutor av oss. ingen har fått det än så länge... Brjar jag bara träna magmusklerna nu så fort jag blir bra, och inte lägger på mig massa onödiga kilon borde jag kunna vinna över honom också...

Nä skämt å sido. Nu e jag så sjuuuuukt sgen på fast föda. eller föda över huvudtaget. Idag är värsta dagen för halsen, så har bara fått i mig en piggelin och ett glas oboy. Inte tillräckligt... Om en timme får jag iaf ta nya smärtstillande. uuuunderbart
1 KAN DEE DRAWiNGS:

skriven

svar: självklart går det bra!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer