♥ Världens bästaste

Rubriken syftar inte på min självdisciplin när det gäller plugg. På den punkten är jag ganska katastrofal just nu. Gick hem tidigare från jobbet idag för att hinna plugga. Men när jag kom hem började jag bära ut saker i förrådet. Sen kokade jag soppa. Den blev JÄTTEGOD!

Josses soppa:
1 gullök
1rödlök
1vitlöksklyfta
1morot
massa gröna ärtor
ca 6 dl vatten
1½ buljongtärning
cayennepeppar, chlipeppar och basilika

Efter att ha ätit hälften av soppan pratade jag med christer och vi gick på en promenad. gick nog i en timme. blev nästan 6 km. Sista biten tryckte jag på rätt bra i stegen och det kändes verkligen i ljumskarna. skööönt

Imorgon blir det löpning (om det inte är samma blixthallka som det varit idag) och bastu.

Under promenaden fick jag också ett telefonsamtal av älskade Tobias. adrenalinet började pumpa och jag blev helt bubblig av glädje. En underbar känsla. 17 minuter av lycka, och är fortfarande helt sprallig och överlycklig.


kärlek tror jag man kallar det ♥

Min fina


1 Therese:

skriven

Jag älskade hur ett litet samtal kunde få mig att sprudla och hoppa av lycka. Ett litet, litet samtal kunde få mig till gladast i världen.

Sådana ögonblick får man leva på när man har sin älskling där din är just nu.

Jag hoppas det går bra för er och att han kommer hem så du kan bli ännu gladare :)



Therese

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer