Stanken av ruttna ägg

Det kurrar i min mage.  De senaste dagarna har jag ätit föda bestående av: piggelin, sparrissoppa, piggelin, svampsoppa, piggelin, nudelsoppa och ikväll ett glas nyponsoppa. Och en jävla massa piggelin på det. Ingen jätterolig diet precis. Men det är ugnefär vad min hals klarar av. Piggelin svalkar riktigt gott.

Att få i sig lite nudlar var bra. Det är lite mer energi. Men å andra sidan fastnar alla btar i min uppfläkta hals, så det e inte så behagligt. Och ingen mat får ätas varm heller, så man får tillaga nudlarna och sedan låta de stå å svalna så de blir sådär äckligt kalla.

Men satan vad smal jag har blivit! (Jag vill i alla fall inbilla mig det).

Imorgon ska jag på något sätt försöka ta mig till apoteket och handla munskölj för att få bort denna fruktansvärda stank i min mun. Det är illa om man vaknar av sin egen andedräkt

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer