hemma

Vilken bra kväll det blev! Känns så skönt att vara hemma i lägenheten igen!

Christer kom och hämtade mig hemma hos mamma och pappa, sen hjälpte han mig att dels hämta fotpallen till soffan och sen åkte vi till Ica så att jag skulle kunna fylla på mitt kylskåp.

Dock har jag ju fortfarande problemet med halsen, så får inte i mig mat. MEn jag har nu iaf gjort en ansträngning genom att köpa hem keldas svampsoppa och Nutrilett-shakes. För hoppningsvis kan jag få i mig lite av det imorgon. Jag börjar nämligen få en väldans huvudvärk nu...

Köpte även lite frukt och mjölk att göra smoothies av. Så allt som krävs nu är att den värsta smärtan i halsen försvinner.

När jag tittade ner i mina varukorgarmfick jag en chock av hur nyttigt det såg ut :)

Köpte även en tidning, Runners, för att underhålla mig.

Nu sitter jag i soffan med fötterna på fotpallen och tittar på fuskbyggarna. Imorgon ska jag städa.

(älskling, bilder på fotpallen kommer nog upp imorgon)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer