döende?

Usch usch usch. Det är inte ett dugg bättre idag. snarare tvärt om. Börjar känna på riktigt att jag inte ätit någonting... Sitter här och kämpar i mig en nutrilett för att jag överhuvudtaget ska kunna ställa mig i duschen utan att svimma. Men det går inte bra. en klunk, sen tog det stopp. Men jag måste.


Jag har så mkt jag vill göra här hemma idag, men det kommer aldrig gå om jag inte får i mig någon energi. FAN.

Illamående. Huvudvärk. Yrsel

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer