borta bra men hemma bäst

Idag flyttar jag hem! Ska bli skönt att få vara i den egna lägenheten. Kunna pyssla lite med städning och fixande under de timmar då jag mår som bäst under dagen, för att sedan däcka i min egen säng när jag mår mindre bra.

Christer är underbart snäll och hämtar mig här och så ska vi åka till Willys och handla glass till mig. Glass och måltidsersättning i flytande form. Är ju värt ett försök.

Har dock inte bestämt mig om hunden får följa med... Han är ju så mysig och underbar. Men klarar jag av att ta hand om honom när jag mår såhär? kanske bäst att vänta några dagar?

Får fundera på saken...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer