Underbara Värld

Jag är kär. så kär så kär så kär. Det är underbart. Imorgon får jag pussa.

Har idag slutat med mina smärtstillande. var lite rädd i morse för hur det skulle gå. Men det har faktiskt gått riktigt bra! Halsen blir bättre och bättre för var sekund känns det som. Ska jag kunna vara återställd till helgen? hoppas hoppas hoppas! Dock är det svårt att äta. vågar inte riktigt. men tar lite i taget. Får tänka såhär: ju mer jag äter, desto mer kan jag träna!

Detta ska bli två underbara veckor!

Jag sprudlar av kärlek och lycka. Allt är rosaskimrande och underbart!

1 Nathalie:

skriven

det är härligt att vara kär och glad!:)

2 Maria:

skriven

Men hej jossan! Jag råkade hitta din blogg via andra soldatfruar, och så såg jag att det är ju en av hemmahjältarna :) Kul! Då ska jag inte bara följa via fb utan här också haha.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer