saknad

i onsdags åkte tobias tillbaka till sandlådan och jag åkte på teambuilding till budapest.

Kom hem idag till en lägenhet som ser ut som värsta bombnedslaget.

Ligger nu i sängen och sniffar på tobias tröja. Saknaden blir så fruktansvärt påtaglig. första natten ensam i vår säng sedan han kom hem på leave.

Älskling, skynda dig hem igen.
1 Fia:

skriven

Kram!

2 Michelle:

skriven

Keep up the good work!

Kram Michelle

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer