Bildstorm?

Idag har jag och Älskling praktiserat sambolivet. Vi har varit en sväng på nova, diskuterat inredning, borrat i väggar, städat, lagat mat mm. Och det har varit underbart :)

 

Lite bilder från idag:

 

Köpte salt och pepparkar på ÖB, två spöken som kramas

Köpte en fin liten blomma till köket

 

Lagade goood mat tillsammans

 

Zappade på TVn och hittade detta. Man hör till och med larmet i sändningen :)
1 Anonym:

skriven

ha en trevlig kväll :)

2 VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL:

skriven

15 år och jobbar som modell och snart aktuell med ny tv serie i SVT gå in och se en liten försmak! En aktiv bloggare med mycket shyssta bilder och bilder från events och modevisningar!

Ta en kik

Kram Viktor Frisk

www.viktorfrisk.com



& Glöm inte bloglovin ;)

3 Tarjeimaiken:

skriven

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer