Nästa blogtips

Jag har länge tänkt att jag ska ta tag i att tipsa om ännu en blogg jag läser. Jag har bara inte tagit mig tiden och satt mig ner med det. Men idag läste jag ett så oerhört inspirerande inlägg att det skuttade till i mig och jag måste göra detta inlägget nu!

Så nästa blogg jag presenterar från min blogglovin-lista är följande:

Bilden är länkad till bloggen

En blogg fylld med tänkvärda inlägg blandat med motivation. Allt från träning och mat till psykologi och vardag. Det är roligt att läsa och uppiggande bilder. Man får sig ofta en tankeställare och aha-upplevelse när man läst den och det är itne sällan man känner igen sig.

Inlägget som jag läste idag var ett typiskt sådant där det kändes som att det var mig hon skrev om. Här får du länken: Du är en gris
1 Carro:

skriven

en helt underbar blogg och ett helt sjukt bra inlägg!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer