Tidningslektyr

Jag har gått i flera dagar och väntat på nya Runners och toppHälsa. Idag, dagen innan den svåra tentan så kommer de på posten tillsammans med en julkokbok från Milda och Icas buffé. Snacka om att det kliar i mina fingrar nu. Det blir nog till att bläddra lite i dem till frukosten imorgon och för att inte tala om imorgonkväll.



Med topphälsa kom även ett erbjudande om förlängning av prenumerationen men jag är lite osäker... Det är en helt okej tidning, men huvud storyn handlar alltid om att gå ner i vikt? Jag hade nog gärna sett lite mer träningstips och liknande. Funderar på att testa Fitness och hälsa eller Fitness istället. Så det blir nog ingen förlängning av prenumerationen på topphälsa.

Har ni några tidningar att rekomendera?
1 Träningsglädje:

skriven

fitness är nog den tidning jag gillar bäst. tycker att fitness och hälsa är lite för inriktad på nybörjare och även den mer träna för att bli snygg och smal-aktig. tyvärr. outisde har ibland specialnummer som heter outside träning eller något liknande, de brukar vara rätt roliga. men det är mer outdoorsaktiga träningsgrejer. stark kan vara kul ibland, men fitness är ändå det jag brukar välja. fast, oftast väljer jag bloggar framför tidningar... lycka till imorgon!!

2 Ashley:

skriven

Har för mig att iForm är en helt okej tidning den med. Mycket om bra kost och träningstips. Men om jag minns helt rätt så var det ganska dyrt att prenumerera på det. Jag kanske minns fel. :)

3 caroline:

skriven

Fitness magazine :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer