Muskler

Jag har aldrig haft särskilt mycket armmuskler. Varken biceps eller triceps har varit något att skryta med. Men bara med hjälp av mina enkla armhävningar (som jag senaste veckorna slarvat med) Så tyckte jag att jag såg skillnad. Så jag knäpte några bilder bara för att se det med lite distans. Och minsann. Både armar och mage såg man lite muskler på. Tänk om jag bara kunde komma igång med gymmet ordentligt...



Eller är det bara jag som inbillar mig?
1 Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru":

skriven

Hej söt!

Fina bilder och fin blogg !



Vad gör du?

Kraams

2 Victoria:

skriven

Fet biceps! :)

3 Carro:

skriven

Jag hade dödat för den där magen!



Och du, fin blogg, här kommer jag kika in flera gånger igen :D

4 Carro:

skriven

Sv; Skymtar magrutorna sådär så tror jag nog inte det bara var en "lyckosam" bild :D



Och yes, min onepiece är lila :D Haha!

5 Rebecka:

skriven

Gud vad snygg mage du har!

Jättekul att läsa din blogg, jag kan tycka att de flesta bloggar med träning och hälsa i fokus är för extrema och man märker verkligen att de som skriver inte mår bra. Men sån är inte din blogg, somsagt kul att läsa, känner mig inspirerad :)

Svar: Väldigt roligt att höra! Tack så mycket :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer