Mellanmål för en atlet?

I mellandagarna står fotbollslaget på lundaspelen och jobbar i cafeterian. Lundaspelen är en handbollsturnering som går av stapeln här i Lund och det flockas ungdomslag.

När jag kom till mitt pass idag och såg vad vi skulle sälja till dessa 12 åriga gandbollsspelare vältes minnen från min egen tid som fotbollsknatte. Det man kan köpa är en banan, ljusa frallor eller korv om man inte vill ha choklad och godis.

Det är ju ganska sorgligt...

 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer