Halsont

Nu börjar det åter igen dra ihop sig till tentor. Om en vecka har jag första och två dagar efter det den andra. Med andra ord så har nu tentaplugget dragit igång. Minimalt med schemalagd tid i skolan och därmed jättemycket tid att disponera fritt.

Planen idag var att jag skulle gå på spinning kl 17, men då halsen värker så känns det inte som en bra ide. Pappa ringde dessutom iförmiddags och frågade om jag vill jobba ikväll. Så ingen spinning idag, vi nöjer oss med Yoga.



Jag är nu nere på 29 pass kvar till nyår och min förhoppning är att efter denna vecka ligga mellan 22-20 pass. Borde väl inte vara omöjligt om bara halsen ger med sig.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer