En annan dag

Som jag nämnde igår skulle jag ju och kriga på mellandagsrean för att titta på objektiv till kameran. Men det blev inte så mycket krigande. När jag och Tobias väl tagit oss ut till Nova och började undersöka utbudet av objektiv i elektronikbutikerna visade det sig att de enda som sålde objektiv var MediaMarkt och de hade inte mitt objektiv. så det blev billigt och smärtfritt.


Totalt irrelevanta bilder för inlägget, men ganska fina


Även denna kväll spenderads i soffan med Harry Potter. Nu har vi 4 filmer kvar att se, så det blir nog några sådana kvällar till. Men imorgon är det jag som provspringer mina julklappsstrumpor och kanske även plockar hem ett par skor från löplabbet om tiden tillåter. För att inte tala om att jag ska hämta min nyservade iPhone som jag varit utan i en vecka.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer