Åt vilket håll ska vi vandra?

Det känns konstigt att efter två heldagar med tentaplugg hemma (och sovmorgon) ha haft en föreläsning mellan 8-10. Jag har dessutom ett lunchmöte med teknologkårens styrelse idag, så det kändes inte lönt att gå hem. Jag sitter alltså nu uppe på kåren och fördriver tiden. Tanken var egentligen att jag skulle sitta och läsa klart sammanfattningsanteckningarna inför tentan på tisdag, men det är så lätt att göra annat.

Jag funderar istället på bloggen. Jag tycker det är roligt att både den och jag kommit igång. Det händer saker. Läsarantalet ökar och så även kommentarerna. Det är en så härlig känsla när man publicerar ett inlägg där man har fått ur sig en åsikt, eller skrivit något som man tror att läsarna uppskattar, som man själv kan vara stolt över. Och när man sedan får kommentarer på innehållet är det all bekräftelse man behöver.

Men nu undrar ju jag, vad tycker ni om min blogg? Vad vill ni läsa mer av och framförallt, vad är det ni uppskattar med bloggen som den är nu? Är det något det är för mycket eller för lite av? Vräk ur er ert missnöje eller er tillfredsställelse, så blir jag glad och min kreativa ådra kanske lockas fram ännu mer.

Så kom igen, Ge mig önskerubriker, så ska ag försöka producera genomtänkta inlägg till dem. Se det som en utmaning, Ni vågar aldrig.
1 F:

skriven

SV: Hahaha eller hur :D

2 Felle:

skriven

"Bilder på hela min lägenhet"

(för oss som ännu inte varit där...)

3 Anonym:

skriven

"Detta trodde du inte om mig"



Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer