2011 års bästa stund

Vi går snart in på sista dygnet för detta året. Jag tänkte inte göra någon sammanfattning av året som gått, men jag tänkte dela med mig av det bästa ögonblicket under 2011. Det har varit många bra och dåliga stunder men detta tillfälle överglänser allt. Dagen då jag äntligen fick träffa Tobias igen efter att han kommit hem från sin utlandstjänstgöring i afghanistan. Den dagen i stockholm då min halvårs långa väntan äntligen var över.


Vill ni läsa mer om detta hittar ni delar av det i mitt arkiv här på bloggen.

Nu säger jag godnatt.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer