Strukturerad

Den här dagen går åt till att sammanfatta mina olika kursval för kommande läsperiod. Tänkte även sätta mig och studera andra kurser jag ska välja längre fram och göra upp en plan. Det här med att kombinera ihop kurser är inte det lättaste. Som det ser ut nu kommer jag läsa två kurser de sju kommande veckorna, Produktionsteknik och material- och metodval.

Tobias står i köket och komponerar ihop en lunch av det vi råkade ha i kylen. Kokta rödbetor, kokta ägg, tonfisk och bladspnat med lite egenodlad tomat.

Under dagen ska jag nog ta och fixa en papperskalender. Googlecalender i all ära, men jag måste ha en i pappersform. Min förra kalender beställde jag på tryckdig.se och då blev jag jättenöjd med upplägget. Så det blir nog likadant iår.

Även i år ska jag såklart göra ett försök att bruka allvar i skolan och vara superstrukturerad. Det brukar hålla 2 veckor ungefär. Bättre lycka denna gång?
1 Lisa:

skriven

På mitt jobb får vi inte ha papperskalender om vi har Iphone. Det funkar faktiskt jättebra!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer