Mys



Jag känner harmoni. Trots plugget. Tar det i ett lugnt tempo idag och låter det sjunka in. Utanför fönstret regnar det. Tobias är inte hemma i lägenheten. Yoshi ligger och sover på soffan samtidigt som radion i köket spelar "white flag" med Dido. Ja, harmoni helt enkelt. Det hade dock stigit en aning i myskänsla om lägenheten varit ren och städad. Jag får väl fortsätta lära mig lite om utväxling och verkningsgrad på planetväxeln och sedan Ta ett litet städryck.
1 Emelie:

skriven

Tack så mycket för tipset. Jag ska testa det nästa gång, blev en timmes promenad för mig i stället och sen tränar jag nog magen lite härhemma i stället (eftersom det är typ det enda stället jag inte har träningsvärk).

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer