Mellanmål

När jag kom hem från föreläsningen nyss började magen skrika efter något att äta. Vispade ihop det vanliga fluffet av grädde och kesella och klickade det på en av mina små pannkaksmuffins som fortfarande gömde sig i kylen. Toppade den med blåbär och mango. Till Tobias fixade jag till en muffins jag bakade i förmiddags. Han gnällde på att jag skulle göra "nyttig grädde" så jag blandade lite oboy i hans topping och la på några blåbär.


Det blev både fint oh gott
1 KNORKAN - Inredning och skönhet:

skriven

Så söta :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer