Jobbigt värre

Ni får ursäkta för lite halvdålig uppdatering. Jag har några inlägg på G jag ska försöka få klart under dagen, som jag fått förfrågningar på. Håll ut bara.

Jag Jobbade hela dagen och halva natten igår och mycket av tiden gick åt till att flytta runt backar med porslin. Detta gör att jag idag vaknar upp med en mild träningsvärk i hela kroppen.I armar axlar och rygg känner jag av det, men även i en och rumpa. Jag har även blivit inkallad att jobba ikväll.  Så jag som tänkte ta en löprunda idag har nu blivit lite mer tveksamt inställd till det och ska överväga saken senare när jag vaknat till och fått något i magen.

Nu: frukost

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer