Hemma

Nu är jag hemma från fotbollsträningen. Har tryckt i mig ett kokt ägg och en bägare med keso/kesella med en halv grapefrukt.

Träningen gick jättebra. Det var skönt att få pressa kroppen lite och jag är riktigt nöjd med dagens prestation. Imorgonkväll blir det träning igen och sen på onsdag är det matchdags. Och jag är så pepp även om jag med största sannolikhet sitter på bänken.

Så nu laddar jag om batterierna framför TVn i soffan innan jag ska flytta in i sängen och läsa lite innan jag somnar.
1 lisa:

skriven

Bra jobbat! Kul att du låter så nöjd! det blir en mamma glad för! Kram

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer