Energi

När jag vaknade kl 7 imorse trodde jag inte att jag skulle orka göra någonting idag överhuvudtaget. Huvudet var tungt och halsen gjorde ont som bara den. Så jag vände mig om och somnade om och gick inte ur sängen förrän 4 timmar senare. Efter en frukost (lunch?) mådde jag lite bättre och ca en kubikmeter kaffe senare mådde jag avsevärt bättre.

 

Jag trodde inte jag skulle orka åka till IKEA och än mindre att jag skulle klara av att träna. Men det gjorde jag! På IKEA köpte vi en hel del smågrejer, bland annat stången i köket och mina fina glasburkar. Jag hade två sen tidigare och passade på att köpa fler att lägga alla mina frukostfrön och nötter i.

 

Efter IKEA var det bara hem om och byta om till träningskläderna och så iväg igen. Träningen kändes riktigt bra och jag sitter nu här och är trött i både ben och rygg. Jag tänkte ju att jag skulle ta det lite lugnt med tanke på halsen, men när jag väl är på fotbollsplanen är det svårt att inte ge allt... Vi får väl se om jag får stå mitt kast imorgon eller inte...

För att sammanfatta lite. Dagen började segt men efter lite pluggande och IKEA-besök började det bubbla upp och efter ett jobbigt träningspass studsar jag av energi. I alla fall mentalt :)
1 Lisa:

skriven

Så fint det blir! Känner jag igen lite av detta? Kram!

2 Sofie:

skriven

Åh jag som letat efter liknande burkar att ha nötter och sådannt i, får åka förbi ikea någon dag då :D kram

3 LJ photos&texts ♥:

skriven

Himla fin bild på dig till header! :D

4 Sofie:

skriven

sv: tack detsamma :)

5 Jennelie:

skriven

Ojoj så fint du har det! :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer