En dag på Wanås

Imorse vaknade jag upp väldigt seg i kroppen. Spelade fotbollsmatch igår och ja, det känns. Matchen gick bra trots förlust. Helt ok för min del, men det märks att jag inte spelat på länge.

Efter en filfrukost åkte vi till Wanås och tittade på konst i slottsparken. Yoshi kissade på några av installationerna och hoppade och skuttade på andra. Iår har bland annat Yoko Ono stått för några av konstverken. ett var en allé med önsketräd som ni ser på bilderna nedan. Riktigt fint var det och självklart knöt jag fast en önskan i ett av träden.

1 Trq:

skriven

åh, häftiga önsketräd!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer