Det här med att blogga

Sedan jag nu bestämde mig för att ta tag i träningen ordentligt igen har jag även börjat blogga på riktigt igen. Jag skulle kanske inte kunna ställa mig bakom att vara en hälsoblogg eller träningsblogg. Dock är det denna kategori bloggar som jag faschineras mest av och jag tycker det är oerhört roligt att både skriva och läsa inlägg om just detta.

Jag gillar att få utlopp för kreativiteten, vilket jag får när jag skriver och pillar med mina bilder. Det är så skönt att trycka på "Spara & publicera" och veta att inlägget man nyss gjort nu är läsbart för alla som vill. Jag hoppas att mina inlägg en dag ska kunna inspirera och motivera i alla fall någon så som jag inspireras av de bloggar jag läser.

Slutsats: Jag vill alltså kunna klassas som en hälso/träningsblogg. Men det känns som att det fortfarande är en bra bit kvar. Men jag vill fortfarande att detta ställe skildrar mitt liv. Jag har tagit de första vacklande stegen mot det och tar mer än gärna emot tips från er som tittar in här då och då. Vad är det ni vill läsa?

Men det viktigaste av allt det är att jag trivs här i mitt lilla krypin på nätet.

Godnatt
1 Lisa:

skriven

Jag är en sådan där som läser din blogg lite i smyg... ;) Jag tycker om din blogg, att höra hur det är för dig att plugga, se bilder på god mat och sådär. Det skulle vara kul att se lite mer hur det ser ut hemma hos dig. Kanske lite detaljer här och var? :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer