Återigen en ledig förmiddag

Idag har jag föreläsning kl 13.15. Fortfarande ett gnaksa snällt schema med andra ord. Jag har nu under förmiddagen tagit en promenad med hunden, läst några kapitel i min bok och passat på att baka chokladmuffins till älskling. Nu borde jag fixa någon lunch men har totalt tomt på ideer.

Det var spännande att se alla kommentarer som trillade in angående mitt mat-inlägg. Självklart var det direkt en som missuppfattade men det var roligt att se att många höll med mig. Det är när man börjar få lite kommentarer som man känner sig peppad att fortsätta skriva. Och det är spännande att få höra era åsikter, så fortsätt uttrycka dem.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer