pensionär nästa?

Har precis kommit in från en promenad med mamma och Yoshi. Här ute på väster finns det så oerhört många hundar och Yoshi är ju som han är och vill leka med ALLA! han har dock inte lärt sig att man kan bara hälsa, utan han ska leka med alla. Och får han inte det lägger han sig ner och gnäller.

Nu sitter jag och mamma i soffan och stickar på våra stickningar och tittar på nyheterna. Yoshi ligger och sover på mattan och sover. Men nej, jag är inte så gammal som det låter :P

Nu ska vi dricka kaffe och äta kaka, sen köra ut till Zoo-butiken på väg till lomma och köpa ett nytt koppel till Yoshi.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer