lägesrapport

det regnar. och jag ska ner till lundagård och sätta upp tält. fan va najs :P Ska sticka om typ 5 minuter.

Har mina nya fina arbetsbyxor på mig.

Jag trodde inte jag skulle ha sån här abstinens efter facebook. Men det är nog bra. Jag måste verkligen göra något annat. Kan inte slösa bort halva mitt liv framför datorn! Funkar inte så.

Nu ska jag möta upp lotta. Puss puss

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer