Ett minne blott

Idag har jag tagit ett stort steg mot min självständighet.

Mitt facebook-konto har avaktiverats. Valde att ta bort det då jag dels sitter fast på den jävla sajten alldeles för mycket. Men också för att jag måste ta mig loss. Måste ändra mitt mönster. vill inte må dåligt varje gång jag ser att du har roligt. Vill leva mitt liv utan att påverkas av vad du gör och med vem. Jag känner fortfarande likadant, men jag kan inte vara så beroende.

Så jag finns inte mer. Inte just nu. Har väl aktiverat det igen om en vecka eller något. men jag måste bara försöka bryta mig loss just nu. Kör en helnykter helg med jobb och plugg. Flyttar hem till mamma och pappa och försvinner från facebook. Och ditt nummer är raderat ur telefonen.

Mina känslor har inte rubbats. De är fortfarande precis lika starka. Men detta är för din skull.

Ni som följer mitt liv via Facebook får försöka göra det här istället. Och jag finns kvar på MSN

Livet ska städas upp

1 Mamma:

skriven

...och lägenheten hoppas jag!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer