en grå morgon

Kom hem sent igår efter att ha jobbat. under morgonen låg jag i sängen och myste med min älskling Yoshi. Han e bäst. För överigt ligger mamma under köksbordet just nu och myser med honom, hehe.

Mamma kom upp och väckte oss kl 11 och tog med yoshi ut. när jag kom ner i köket hade pappa köpt wienerbröd, så det blev en hälsosam frukost idag.

Det känns tomt att inte höra av sig och att inte heller få varken sms eller telefonsamtal. Det gör ont

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer