Home at last

jaha, då var man hemma igen. Kan konstatera att flyga med min familj är hopplöst. På vägn dit fastnade vi ju som sagt två och ett halvt dygn i amsterdam, och på vägen  hem fastnade våra väskor i amsterdam.

Så just nu sitter jag och väntar på att väska ska komma så jag kan packa upp alla mina nyshoppade klädder. Underbart. är nog läge att boka tvättid...
1 Lisa:

skriven

Kanske det är ditt fel? Får se om du får följa med nästa gång!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer