Detta är Yoshi

Han kom hem till mig i tisdags, den 23e februari.

Han är en blandras mellan yorkshierterrier/papillion/chihuahua/dansk-svensk-gårdshund

Han är 11 veckor gammal (född 2 dec 2009)

Han kissar ute för det mesta, men nummer två är roligare att göra på köksgolvet.

När det är folk här är han världens mest underbara hund som leker och kelar. Men så fort vi är ensamma då gnäller han så fort han inte får uppmärksamhet.

När han vaknar mitt i natten ställer han sig på bakbenen och slår på mig med tassarna, och slickar mig på axeln om han når.

 

♥världens sötaste sak♥


1 Ellis:

skriven

Naw! Vad söt han är <3 Grattis igen =)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer