myskväll

ojojoj vad jag tog slut!
drygt 6 km räknade vi till och 39 minuter. ingen toppenprestation tidsmässigt, men för mig, ja vad ska man säga... Jag hade ju en period för ett tag sedan då jag sprang mycket. men det var jämt min 5 km runda. Sen har jag inte tränat på ett halvår så det tog musten ur mig.

Tack Pierre för att du inte lät mig ge upp!


Sen har jag då varit hemma hos mamma och pappa och ätit. Blev lite mycket julgodis.. och sen chips. men men. då är det jämt nu efter träningen.

Nu sitter jag hemma med hunden i lägenheten och bara myser. tittar på "vad kvinnor vill ha". Den är rätt så mysig.

God fortsättning från mig och Yoshi


1 Pierre:

skriven

Bättre sent än aldrig men: Så lite så =) Nu känns det som det är omvända roller...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer