Här hemma är det tomt

Sitter på jobbet.
det går långsamt.
Äter risotto.
Det är gott.
Dricker julmust.
Det är också gott.
Saknar dig.

Idag ska jag ta med Yoshi till veterinären på hans ettårskontroll. Efter det blir det nog till att åka hem och fixa i lägenheten. De andra vill ha med mej till Christer för att dricka whiskey. Får se hur det blir med det. Fortsätter vädret såhär så kommer jag inte villja sätta en fot utanför dörren...

Hade ju faktiskt varit rätt skönt att få undan de sista flyttlåforna och röja upp så att man kan dammsuga golvet och bara njuta av den nyinköpte julgranen...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer