Energi

första dagen på jobbet idag efter några dagars ledighet. Är ensam här. Och tänk vad mycket mer man får gjort. har nog snart gjort mer än de två senaste jobbveckorna tillsammans.

Yoshi är med mig på kontoret, och det är ett rätt lagom sällskap. Fast det är väldigt uppskattat att Jens snart kommer och gör lunch till mig :)

Har lyckats få en klipptid på torsdag. Var på tiden.
Ska sola solarie i eftermiddag/kväll.
Vilodag efter två dagars träning.

Sammanfattningsvis; En jävligt bra dag.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer