Det här med julhandel

varför har jag under natten/morgonen fått en besökspik på min blogg? Spännande...

JAg är en sådan person som alltid gör allt i sista minuten. Och ofta har jag turen att det bara hinner lösa sig innan jag själv behöver göra någon jätteansträngning.

Exempel:
När jag bestämde mig för att vara ledig från studierna och jobba istället. Dock så fick jag aldrig tummarna loss att söka ett ett jobb sådär jätteaktivt. Men helt plötsligt så ringde min gamla hemkunskapslärare och erbjöd mig ett extrajobb. När jag varit där på introduktion en dag så fick jag förfrågan om jag kunde tänka mig att ta ett jobb som innebar fyra dagar i veckan, minst 6 timmar om dagen, plus det extra timjobbet. Min mamma svor över att jag aldrig kommer lära mig om jag inte behöver anstränga mig.

Likadant har det varit med julklappsinköpen i år. Har inte haft tid att köpa några julklappar och har hela tiden tänkt; det fixar jag den 23e. Men nu helt plötsligt så har jag på något sätt lyckats fixa julklappar till alla utom min syster. så från att jag skulle köpa alla julklappar imorgon så har det sjunkit till att jag bara ska köpa en ynka julklapp.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer