Och jag ska göra det bättre

Tack Lotta för att du finns. Skickade hem mig igår innan jag gjorde bort mig fr mkt. man ska inte sitta och gråta och påstå att alla hatar mig och skrattar bakom ryggen på en. Typiskt dumt.

Lotta kom hit ikväll. vi gick till willys och köpte massa gott. champinioner, skinka, parika, melon, coctailtomater, rädisor, chip och dip. Har bara ätit och ätit och ätit. Är så mätt. henke kom också ner och vi tittade på Dreamgirls. Filmen som fick 8 oscarsnomineringar för ngt år sedan. massa kändisar i den. beyonce, eddie murphay, och massa andra jag inte kommer ihåg namnen på. De var rätt bra. en lagom drama-film.
Imorgonkväll efter fotbollsmatchen ska jag nog sticka och titta på Big fish.

woopidoo. allt blir vad man gör det till.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer