Ja, jag överlevde!

Nollningen är över och det har varit en så underbar tid. Det har tagit tid och varit mycket blod svett och tårar, men som sagt. Nu är det över.

De tre senaste veckorna har vi planerat för i ett halvår. Det är svårt att nu förstå att det faktiskt är över och att man upplevt vad man drömt om sen i november. Det känns som att man befinner sig i ett vacuum och undrar vad man nu ska göra. Inte för att man har några problem att sysselsätta sig. Jag måste nu strukturera upp livet igen och organisera lite. Ska bli skönt att gå tillbaka till livet igen.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer